Datorren ostiralean, azaroaren 19an, eskolako eraikinaren zati berria inauguratuko dugu. Ilusio handiz gure lau gela berriak erakutsi nahi ditugu, eta horretarako gonbidapen bat luzatu dugu. Dantzariak, musika eta bertsoak izango ditugu, eta ondoren hamaiketako goxo bat. Hona hemen “Trikubak” gelakoek egindako gonbidapen-bertsoak, bertsolariarekin batera:
Egin nahi genituzke         Eskola berritu ta          Ate berri bat dago          Azaroak hemeretzi
gure aurkezpkenak,         txikitik haundira,           bertatik bertara,               inaugurazioa,
gu gera Adunako            gure herri txikia             nahi duzunen etorri        nahi dunak izango du
hamairu hobenak.            haunditzen ari da.        gure eskolara.                  hamaiketakoa.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude