Atzo, urtero bezala bizikleta martxa egin genuen.

LH3.mailatik LH6.mailara Asteasura joan ginen. Hiru ordu laurdeneko martxa egin genuen.

Iritsitakoan parkean eta frontoian ibili ginen  eta han pasa genuen goiz osoa.

Eguerdian Adunara bueltatu ginen bazkaltzera.

Primeran pasa genuen!!

Egilea: Nahia G.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *